Διαβάζω
την αναλυτική απάντηση του υπουργού μας στην κοινοβουλευτική ομάδα του
Κ.Κ.Ε. και στο Σύλλογο Γονέων Μαθητών Περιφέρειας Αττικής.
Εν ολίγοις, τα συγχωνευμένα σχολεία λειτουργούν καλύτερα (απορώ πώς δεν το είχαμε σκεφτεί νωρίτερα!!!),
μια τάξη νηπιαγωγείου και δημοτικού μπορεί να έχει και πάνω από 25 παιδιά, το λέει η σχετική υπουργική απόφαση του 2013 (προς τι το μίσος και ο αλληλοσπαραγμός... αφού μπορεί, γιατί όχι;),
η τράπεζα θεμάτων δημοσιοποιήθηκε έγκαιρα και σε συνδυασμό με τη μείωση της ύλης κάλυψε μαθησιακά κενά και συνέβαλε στην ολοκληρωμένη μόρφωση των μαθητών (στ 'ορκίζομαι, να μη με λένε υπουργό παιδείας ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΚΑΝ ΘΕΜΑ ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΜΟΥ),
κι όσον αφορά την Ειδική Αγωγή, το σχέδιο νόμου τέθηκε σε διαβούλευση για 3 ολόκληρες εβδομάδες, σκοντάψαμε μεν στο ΑΣΕΠ λόγω γραφειοκρατίας -ατυχία-, αλλά κατά τα άλλα κάναμε ό,τι μπορούσαμε, τα υπόλοιπα εξαρτώνται από την ψήφιση του νόμου και τις διαθέσιμες πιστώσεις!!! (Ο θεός θα κολλήσει κάπου παρακάτω, ξέρει εκείνος).
Α, η ΕΣΑμεΑ είναι μαζί μας, σας το είπα;.... εννοώ ότι πιέζει να δοθούν έγκαιρα λύσεις στα προβλήματα, πού πήγε το μυαλό σας;
Η ίδια τώρα η ΕΣΑμεΑ την 1η Αυγούστου κοινοποίησε ανοιχτή επιστολή και δε φαίνεται καθόλου χαρούμενη με όλα όσα γίνονται, αλλά και μ' αυτά που δεν.... γιατί άραγε;
Έτσι, μια περιγραφική έκθεση που επιχειρεί να μας τρελάνει βγάζοντας λογικά τα παράλογα, καλά τα άσχημα... και αυταπόδεικτα τα ακατανόητα!
Εγώ πάλι θα γελάω, γελάω, γελάω, μέχρι με υπουργική απόφαση να μας το απαγορεύσουνε κι αυτό, οπότε θα περάσω κι επισήμως στην παρανομία! Χαχαχαχα...
γράφει η
Νάση Πετριτσοπούλου
Εν ολίγοις, τα συγχωνευμένα σχολεία λειτουργούν καλύτερα (απορώ πώς δεν το είχαμε σκεφτεί νωρίτερα!!!),
μια τάξη νηπιαγωγείου και δημοτικού μπορεί να έχει και πάνω από 25 παιδιά, το λέει η σχετική υπουργική απόφαση του 2013 (προς τι το μίσος και ο αλληλοσπαραγμός... αφού μπορεί, γιατί όχι;),
η τράπεζα θεμάτων δημοσιοποιήθηκε έγκαιρα και σε συνδυασμό με τη μείωση της ύλης κάλυψε μαθησιακά κενά και συνέβαλε στην ολοκληρωμένη μόρφωση των μαθητών (στ 'ορκίζομαι, να μη με λένε υπουργό παιδείας ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΚΑΝ ΘΕΜΑ ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΜΟΥ),
κι όσον αφορά την Ειδική Αγωγή, το σχέδιο νόμου τέθηκε σε διαβούλευση για 3 ολόκληρες εβδομάδες, σκοντάψαμε μεν στο ΑΣΕΠ λόγω γραφειοκρατίας -ατυχία-, αλλά κατά τα άλλα κάναμε ό,τι μπορούσαμε, τα υπόλοιπα εξαρτώνται από την ψήφιση του νόμου και τις διαθέσιμες πιστώσεις!!! (Ο θεός θα κολλήσει κάπου παρακάτω, ξέρει εκείνος).
Α, η ΕΣΑμεΑ είναι μαζί μας, σας το είπα;.... εννοώ ότι πιέζει να δοθούν έγκαιρα λύσεις στα προβλήματα, πού πήγε το μυαλό σας;
Η ίδια τώρα η ΕΣΑμεΑ την 1η Αυγούστου κοινοποίησε ανοιχτή επιστολή και δε φαίνεται καθόλου χαρούμενη με όλα όσα γίνονται, αλλά και μ' αυτά που δεν.... γιατί άραγε;
Έτσι, μια περιγραφική έκθεση που επιχειρεί να μας τρελάνει βγάζοντας λογικά τα παράλογα, καλά τα άσχημα... και αυταπόδεικτα τα ακατανόητα!
Εγώ πάλι θα γελάω, γελάω, γελάω, μέχρι με υπουργική απόφαση να μας το απαγορεύσουνε κι αυτό, οπότε θα περάσω κι επισήμως στην παρανομία! Χαχαχαχα...
η Νάση Πετριτσοπούλου
είναι εκπαιδευτικός
είναι εκπαιδευτικός
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου